Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza televizního pořadu pro děti Kouzelná školka
Smrčková, Hana Marie ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Kocourková, Lucie (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést pomocí kombinace kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy rozbor původního pořadu České televize Kouzelná školka. Pořad je určen primárně dětem předškolního věku. Sledované atributy obsahové analýzy jsem zvolila na základě studia existující teoretické literatury. Sledovanými obsahy jsou například motivy výchovy a vzdělávání, předávání morálních hodnot, strachu, dobrodružství, násilí, interaktivity, vyprávění příběhů nebo genderismu. Kvantifikace četnosti výskytu jednotlivých atributů je pouze prvním krokem analýzy. Nejpodstatnější otázkou této práce není, CO je v pořadu zastoupeno, ale PROČ tomu tak je a zvláště JAKÉ účinky může mít daný obsah na dětského diváka. Analytická část práce se skládá ze dvou hlavních kapitol- Celková obsahová analýza pořadu a Moderátoři pořadu. V těchto kapitolách uvádím souhrnné výsledky kvantitativní obsahové analýzy pro plný rozsah sledovaného materiálu i dílčí výsledky pro jednotlivé moderátory. Výstupy konfrontuji s teoretickými předpoklady a pro doplnění (a reflexi současné praxe výroby dětských pořadů) předkládám zároveň motivace tvůrců pořadu. Záměrem je na základě stanovených kritérií zhodnotit kvalitu a vhodnost pořadu Kouzelná školka pro danou cílovou skupinu dětí. Touto prací bych ráda přispěla ke zmapování mediálních,...
Analýza televizního pořadu pro děti Kouzelná školka
Smrčková, Hana Marie ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Kocourková, Lucie (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést pomocí kombinace kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy rozbor původního pořadu České televize Kouzelná školka. Pořad je určen primárně dětem předškolního věku. Sledované atributy obsahové analýzy jsem zvolila na základě studia existující teoretické literatury. Sledovanými obsahy jsou například motivy výchovy a vzdělávání, předávání morálních hodnot, strachu, dobrodružství, násilí, interaktivity, vyprávění příběhů nebo genderismu. Kvantifikace četnosti výskytu jednotlivých atributů je pouze prvním krokem analýzy. Nejpodstatnější otázkou této práce není, CO je v pořadu zastoupeno, ale PROČ tomu tak je a zvláště JAKÉ účinky může mít daný obsah na dětského diváka. Analytická část práce se skládá ze dvou hlavních kapitol- Celková obsahová analýza pořadu a Moderátoři pořadu. V těchto kapitolách uvádím souhrnné výsledky kvantitativní obsahové analýzy pro plný rozsah sledovaného materiálu i dílčí výsledky pro jednotlivé moderátory. Výstupy konfrontuji s teoretickými předpoklady a pro doplnění (a reflexi současné praxe výroby dětských pořadů) předkládám zároveň motivace tvůrců pořadu. Záměrem je na základě stanovených kritérií zhodnotit kvalitu a vhodnost pořadu Kouzelná školka pro danou cílovou skupinu dětí. Touto prací bych ráda přispěla ke zmapování mediálních,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.